שלום רב. אבקש לדעת האם יש פסיקה (רצוי בתי משפט ו/או ועדות ערר מרכז וכיו"ב) המכירה בזכאות לתוספות מכוח התב"ע (ולא כהקלה!) של אחוזי בניה בגין הריסה ו/או מעלית גם במצב בו מבוקש ביצוע תמ"א 38 הריסה ובניה מחדש. תודה רבה.
שלום,
תיקון 3א לתמ"א 38 אינו מאפשר צירוף הזכויות מכוח התב"ע הקיימת לזכויות מכוח התמ"א.
בברכה,
עו"ד מאור רובין,
גיא פרבמן- משרד עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם זה תמ"א מסוג הריסה אז תוכל לקבל פיתרון מחוץ לבניין ולקבל את שווי הדירה החדשה כבר בעת הפינוי. אם זה תמ"א מסוג חיזוק תוכל לצאת לשכירות בתקופת הבניה...
המשך תשובה