לפני 4 שנים חתמנו חוזה עם יזם לביצוע תמ״א, תוקפו של החוזה פג, אולם הערת האזהרה עדיין לא הוסרה. האם יש לי זכות לדרוש להסירה? איך? למי לפנות? לעו״ד של היזם?
שלום,
יש לבחון את הוראות ההסכם. ככל שההסכם בוטל אזי יש צורך למחוק את הערות האזהרה. יש מקום ליעוץ פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עליך להזמין מומחה שיבדוק מהיכן הנזילה ומי אחראי לה. אם זה כתוצאה מעבודות החיזוק אז יש להוציא דרישה ליזם ולבקש לתקן וכל שלא יתוקן לתקן בעצמך ולתבוע העלות מהיזם. בהצלחה...
המשך תשובה