שלום, האם קיים חוק שקבלן צריך לשלם שכירות עבור דיור חילופי לדיירים שחצו גיל 70 בזמן ביצוע תמ"א 31/1?תודה מראש

המועד הקובע הינו המועד בו נחתם הסכם התמ"א ולא המועד בו מתחילים את הבניה
הגיל הקובע הנו 75 ביחס להסכמים שנחתמו בעבר. מדובר רק בתמ"א חיזוק ולא בתמ"א הריסה
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה היא מה היה גילו ביום שחתם החותם הראשון על הפרוייקט. אם במועד זה הוא היה בן 75 יש לו זכות להתפנות בתקופת הבניה (בתמ"א חיזוק) לשכירות. אם מדובר בתמ"א הריסה ובניה- החוק לא חל כרגע...
המשך תשובה