אני דייר בבניין בשלבי סיום של פרויקט תמ"א 38. במסגרת הפרויקט נבנו חניות חדשות לבניין ואני מעוניין לרכוש מהיזם חניה. מה עלי לדרוש שיהיה בהסכם המכירה?

אני לא הבנתי אותך. אנסה בכל זאת
אם אתה דייר ישן וכבר חתמתם על הסכם מול היזם, אז אינך יכול "לדרוש " לרכוש או לקבל חניה אלא אם זה סוכם ונחתם בהסכם התמ"א
אם אתה רוכש דירה וכבר רכשת- כנ,ל אינך יכול לדרוש אלא מה שהוסכם ונחתם בינך ובין היזם במסגרת הסכם רכישת הדירה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני מניח שהקטנת התמורות הינה תוצאה של תכנון שלא אושר ע"י העיריה ולא מסיבה אחרת. עליך לקרוא את ההסכם שחתמת עליו ולבחון על פיו כיצד ההסכם מתייחס לסוגיה שתיארת. בהצלחה...
המשך תשובה