אני דייר בבניין בשלבי סיום של פרויקט תמ"א 38. במסגרת הפרויקט נבנו חניות חדשות לבניין ואני מעוניין לרכוש מהיזם חניה. מה עלי לדרוש שיהיה בהסכם המכירה?

אני לא הבנתי אותך. אנסה בכל זאת
אם אתה דייר ישן וכבר חתמתם על הסכם מול היזם, אז אינך יכול "לדרוש " לרכוש או לקבל חניה אלא אם זה סוכם ונחתם בהסכם התמ"א
אם אתה רוכש דירה וכבר רכשת- כנ,ל אינך יכול לדרוש אלא מה שהוסכם ונחתם בינך ובין היזם במסגרת הסכם רכישת הדירה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני לא יודע איזה עומק של בדיקות העיריה עושה אבל בהחלט זהות הקבלן מוגשת לעיריה. הקבלן בעצמו גם אמור לחתום על הניירת לצורך קבלת צו התחלת עבודות. אני לא יודע להגיד לך איזה עומק של בדיקות עושים בעיריה ואנ...
המשך תשובה