שלום, ברצוני לקחת עו"ד בצורה פרטית, לאחר שהדיירים לקחו עו"ד (או קיבלו) ויזם. החוזה מחורר לחלוטין. אני משכיר את הדירה ולא ידעתי בזמן אמת על ההתארגנות. האם היא חייבת להיות בצורה מסוימת? או שאפשר להקל? (חתמו 75% מבעלי הדירות) ברצוני לקחת עו"ד ולערער על צורת ההתארגנות פרסום, מכתב אישי פרוטוקול וכולי , האם יש סיכוי שדבר כזה יתקבל מול המפקח?

פחות. תנסה להתרכז בטענות מהותיות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במקרים רבים העיריה דורשת חתימות בעלי דירות על מסמכים שונים לשם קבלת הטופס. לעיתים גם חתימת נציגים. אציין כי בשלב הזה יש כבר בידי היזם י"כ כדי לחתום בשם הדיירים ולהגיש לעיריה . ...
המשך תשובה