שלום, ברצוני לקחת עו"ד בצורה פרטית, לאחר שהדיירים לקחו עו"ד (או קיבלו) ויזם. החוזה מחורר לחלוטין. אני משכיר את הדירה ולא ידעתי בזמן אמת על ההתארגנות. האם היא חייבת להיות בצורה מסוימת? או שאפשר להקל? (חתמו 75% מבעלי הדירות) ברצוני לקחת עו"ד ולערער על צורת ההתארגנות פרסום, מכתב אישי פרוטוקול וכולי , האם יש סיכוי שדבר כזה יתקבל מול המפקח?

פחות. תנסה להתרכז בטענות מהותיות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נדרשת חוו"ד של מומחה/מהנדס חשמל/ כדי לקבוע את הדירה ראויה למגורים. בין היתר המומחה צריך לקחת בחשבון את נושא הבטיחות בדירה ומערכות החשמל. בהצלחה, נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מו...
המשך תשובה