שלום אני ילדית מרוקו הספרדית ואפילו רשום ספרד בתעודת לידה שהיתה לי, ניתן להתחיל הליך אזרחות?
דינה שלום,
המלצתי אלייך היא לשקול פניה להליך הוצאת האזרחות הספרדי ה"רגיל" ולא דרך אישור היותך צאצאית למגורשי ספרד. הנחתי היא שמדובר בהליך שיהיה קצר וזול יותר.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין ספק שאתה צאצא למגורשי ספרד. אציע שתקרא תשובות מהעבר של הפורום, אס נושא ביסוס הזיקה לעבר היתה במרכז. חשוב להכיר כי כעת יש צורך גם בביסוס זיקה לפורטוגל כיום וזה כבר סיפור מורכב יותר. בנוסף, בזמן ה...
המשך תשובה