היי עורך הדין אדם ידיד, האם אישור הקונסרבטוריה על אף שהוא רק עוד אישור מנהלי הוא כביכול האחשור הסופי? או שעדיין דברים יכולים להשתנות בבקשה (כגון שלילה שלה) לאחר האישור הזה? אני מודע לזה שאין הרבה נסיון בכל הנוגע לכל הנושא סביב אישורי האזרחות ולכן אני מציין שאני שואל את השאלה כדי לקבל תשובה רק על סמך דעתך בעניין. בכל אופן אם אכן אושרה קבוצה גדולה שכזאת זה מעיד על העובדה שהדברים נעשים שם עם כוונה חיובית לחוק שהם חוקקו האם אתה חושב ככה גם?
קיבלנו עתה אישורים ללקוחותינו. זה עוד לא הסוף.
מהתחלה הכוונה היתה מאד חיובית בפורטוגל.
חשוב לדעת שלמרות שהדבר אינו מאד סביר, קבלת תשובה שלילית עדיין אפשרית גם לאחר אישור הקונסרבטוריה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מועדים לשמחה, נכון לעת זו, אין עוד החמרות רשמיות לצורך קבלת אזרחות פורטוגלית לבן/בת זוג. בהחלט ייתכנו דרישות מטעם הפקידים, אבל זהו דבר שניתן, לעת זו, להתמודד עימן. יובהר כי דרישת ידיעת השפה הפורטוג...
המשך תשובה