אני מעוניין לקבל אזרחות ספרדית יחד עם אשתי, לשנינו יש לכאורה זכאות לאזרחות. יש לנו חמישה ילדים מתחת גיל 18. האם הם יקבלו אזרחות אוטומטית במידה ואנחנו נקבל? או שצריך להגיש בקשה לכל אחד מהם?
רענן שלום,
ההליך לילדים לא אוטמאטי בכלל. יש גם שאלה מה גיל הילדים. המדובר בהליכים מפוצלים שכן הילדים נסמכים לכל הפחות על אזרחות של אחד ההורים.
בהצלחה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ערן, אתה בנקודה שבה זה כבר לא כלכך קל! אם אתה מוכן להכיס לדרך הזו, קח בחשבון שאתה צריך להיות נמרץ כדי שלהגיש מהר ושזה לא הולך לחהיות טיול בפארק. השלבים לא השתנו והקושי העיקרי הוא אחרי ההגשה. ...
המשך תשובה