שלום. כיום שם משפחתי בן יעיש. אך שם נעורי נר. אימי עלתה מתורכיה ואבי מיוון. אני דוברת לדינו.
אסתר שלום,
הפרטים שציינת טובים מאד והייתי ממליץ לך להתחיל בחקר בנושא.
לגבי אזרחות ספרדית או פורטוגלית- בהנחה שיש זכאות בשתי המדינות, לא אמליץ למי שאינו דובר ספרדית להתחיל בתהליך זה,אלא ללכת על ההליך בפורטוגל.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם תהיה השפעה, היא תהיה באופן הבדיקה. כשזה יקרה, אנו נדע להביא את הזיקות והחיזוקים הנדרשים לשם תמיכת החלטה . ...
המשך תשובה