סבי נולד בשנת 1946 בעיר בן-גאזי שבלוב. אימו ואביו נולדו בטריפולי. סבי ואבי לא מעוניינים בהוצאות האזרחות, האם אני זכאי "לדלג" עליהם ולהגיש בקשה מתוקף מקום הולדתו של סבי?
אופיר שבוע טוב,
אין כל חובה שאביך או סבך יפנו גם הם להליך של קבלת אזרחות פורטוגלית. אתה בהחלט נדרש להראות שאתה הבן והנכד שלהם, אך בכך מסתכמת מעורבתם בהליך.
פרשנותך בדבר זכאותך מתוקף מקום לידתו של סבך אינה נכונה לדעתי.
אתה נדרש להראות מעבר- קשר למגרשים, אשר אינו מסתכם במקום לידת סבך.
בהצלחה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ערן, אתה בנקודה שבה זה כבר לא כלכך קל! אם אתה מוכן להכיס לדרך הזו, קח בחשבון שאתה צריך להיות נמרץ כדי שלהגיש מהר ושזה לא הולך לחהיות טיול בפארק. השלבים לא השתנו והקושי העיקרי הוא אחרי ההגשה. ...
המשך תשובה