האם כבר ממשלת קטלוניה מנפקת דרכונים ? האם יש טעם לחכות או לפנות להליך הפורטוגלי ? תודה ד"ר רחל
שלום,
הדבר הראשון שעולה לי בראש הוא לנסות להבין כיצד אדם בעל תואר אקדמאי גבוה מעלה שאלה שכזו.
קטלוניה עוד לא עומדת כמדינה וכבר עולה שאלה על דרכוניה. האם עלתה השאלה מה אופיו של דרכון זה? האם עלתה השאלה באם קטלוניה היא חלק מהאיחוד האירופאי? האם עלתה השאלה מה התבחינים לקבלת אזרחות קטלונית?
ואולי לא נעשתה מחשבה מרובה בטרם כתיבת השאלה.....
צר לי שאני נאלץ לאכזב, אך עוד חזון למועד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין ספק שאתה צאצא למגורשי ספרד. אציע שתקרא תשובות מהעבר של הפורום, אס נושא ביסוס הזיקה לעבר היתה במרכז. חשוב להכיר כי כעת יש צורך גם בביסוס זיקה לפורטוגל כיום וזה כבר סיפור מורכב יותר. בנוסף, בזמן ה...
המשך תשובה