שלום לעו"ד שאלה, בטופס כניסות ויציאות לפי החתימות בדרכון, כיצד יש לרשום מדינה, באם אני נמצא באותו זמן באותה מדינה (בחו"ל), ועדין לא חזרתי, ובטופס צריך למלא תאריך כניסה ותאריך יציאה מהמדינה..? איך רושמים את היציאה? תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש להבדיל בין אזרחות לתושבות. האזרחות הפורטוגלית לא משנה למי מזכויותיך בארץ, לעומת זאת מעבר למדינה אחרת- משפיע בצורה מהותית. בטרם מעבר לחו"ל ראוי להבין את ההשלכות . האם נכון לבצע ניתוק תושבות? הדבר ...
המשך תשובה