שלום, קיבלתי היום עדכון שקיבלתי אישור לאזרחות זמנית לאחר ההגשה במשרד המשפטים ואיתו הגיע מספר סידורי שמתחיל באותיות FR. הבנתי שמעכשיו זה יכול לקחת עד 16 חודשים עד שאקבל את תעודת הלידה שאיתה אוכל להוציא את הדרכון. האם באמת תהליך ההמתנה לתעודת הלידה כזה ארוך? בנוסף, הבנתי שעם המספר הסידורי כבר יש לי אפשרות לגור ולעבור באירופה/שאר פורטוגל? אם זה המצב, איך זה עובד בדיוק? תודה
דור שלום,
הגשת הבקשה אינה נותנת אזרחות, אך למול רשויות ההגירה בהחלט הדבר מהווה שיקול. הם עדיין יכולים לסרב למתן ויזה הגבוהה מהרגיל.
זמן ההמתנה יכול להיות הרבה יותר ארוך (הממוצע עומד על שנתיים)
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שי שלום, התיקים בלשכה בליסבון מתקדמים....לאט. הסיבה היא עומס בתיקים והדבר הביא אפילו לשביתה מטעם הפקידים שם. אמליץ לעקוב לכל הפחות אחת לחודש אחר התיק וככל שיש דרישה, לא להקל בה ראש, אלא לטפל בה. ...
המשך תשובה