הי אדם לפי הבנתי מקריאה ברשת כל המסמכים עבור ההליך הספרדי חייבים להיות מתורגמים ע"י מתרגם מושבע ותוספת אפוסטיל. 3 שאלות: מקריאה ברשת...יש רק מתרגמת אחת בכל הארץ שמוסמכת לכך? איזו פעולה עליי לבצע קודם - התרגום או חותמת האפוסטיל? האם גם את הדרכון עלי לתרגם/לחתום באפוסטיל? תודה לך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לירון שלום, לעת זו, ניתן עוד לקבל אזרחות לבת הזוג ללא מבחן שפה. אי מניח שתהיה החמרה בנושא וממליץ להגיש כבר עתה את הבקשות לכל בני המשפחה. ...
המשך תשובה