היי, עוד שבועיים בפורטוגל כדי להוציא תעודת לידה. מה צריך להביא אם אני נשואה? האם רישום נישואים מעקב את התהליך לבקשה לת.ז. ודרכון...אני שם בדיוק ל-4 וחצי ימים...בבקשה תגידו לי אם זה אפשר...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ערן, אתה בנקודה שבה זה כבר לא כלכך קל! אם אתה מוכן להכיס לדרך הזו, קח בחשבון שאתה צריך להיות נמרץ כדי שלהגיש מהר ושזה לא הולך לחהיות טיול בפארק. השלבים לא השתנו והקושי העיקרי הוא אחרי ההגשה. ...
המשך תשובה