ישבתי בכלא שנה שלמה על עבירות של סכסוך עם עסקים, ואני באמצע הליך אזרחות האם אני יכול לקבל עדיין אזרחות? או שהסיכויים נמוכים? כי הבנתי שצריך עבירה שיושבים עליה 3 שנים בפורטוגל בשביל לא לקבל אזרחות?
יניב,
לדעתי להתחיל את ההליך, במצבך, בלי לבדוק סוגייה זו קודם לכן הינה צעד לא רציני. אם היית מגיע אליי ומספר לי את סיפורך, היינו מבינים האם בכלל יש טעם להתחיל את ההליך. כלל לא בטוח שלא זרקת כספך לריק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שי שלום, התיקים בלשכה בליסבון מתקדמים....לאט. הסיבה היא עומס בתיקים והדבר הביא אפילו לשביתה מטעם הפקידים שם. אמליץ לעקוב לכל הפחות אחת לחודש אחר התיק וככל שיש דרישה, לא להקל בה ראש, אלא לטפל בה. ...
המשך תשובה