שלום רב, תודה על הפורום המקצועי. רציתי לשאול, כרגע הבקשה שלי נמצאת בממשלה (שלב 3). במידה ואני מתכנן להישאר באחת ממדינות האיחוד יותר מ 3 חודשים, ללא ויזה מתאימה, האם זה משפיע על תהליך קבלת האזרחות. במידה וכן, האם גם בשלבים מתקדמים זה משפיע. תודה מראש
שלום,
למעשה, שהותך בעת ההליך אינה חוקית. באם תיתפס וזה יקרה לפני בדיקות על נושא זה ברשויות השונות באירופה- ההשפעה של יכולה להיות דחיית בקשתך להתאזרחות!
המלצתי היא להסדיר הנושא, תוך שימוש בעבודה שאתה בהליך התאזרחות בפורטוגל לשהות חוקית עם ויזות מתחדשות מעת לעת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גולן שלום, יש עומס גדול ברשות הפורטוגלית . בקשה שעוד לא טופלה , משנת 2022 היא דבר סביר לעת זו. התאזר בסבלנות וזמן הטיפול בבקשתך יגיע. חשוב- עקוב שאין דרישות- כי יש מגמה היום של דחיות מהירות בשל אי תגו...
המשך תשובה