מבקש לדעת מה התהליך שאמורים לבצע כשקובעים פגישה בשגרירות הפורטוגלית , ומביאים אליה תעודת לידה פורטוגלית ? האם בגישה הנל, מבצעים הנפקת דרכון ? או שקודם כל מנפיקים תעודת זהות, ויש צורך לחכות שוב לפגישה נוספת, להנפקת דרכון. תודה.דוד
שלום,
בפגישה הראשונה, מלבד דגימות ביומטריות, תגיש בקשה להנפקת תעודת זהות. המדובר על חובה שלך כאזרח חדש. יש להביא בנוסף לתעודת הלידה הפורטוגלית את דרכונך הישראלי וכסף מזומן (בשקלים).
כעבור כחודש, יתקשרו אליך לבוא ולאסוף את תעודת הזהות, באותה פגישה, באם תרצה, תוכל לבקש להנפיק גם דרכון פורטוגלי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דמי שלום, אישור הקהילה מפורטו הינו אישור על צאצאותך למגורשי ספרד. הוא אינו נוגע בכל הקשור לזיקה לפורטוגל כיום. הדחיה שפירטת די מפתיעה, שכן הדרישה לזיקה עכשווית עוד לא נדונה שכן היא נדרשת רק לבקשות ש...
המשך תשובה