קיבלתי בשעה טובה את הבשורה המשמחת שתהליך רישום האזרחות במשרד הפנים הפורטוגלי הסתיים. כעת אני צריך לקבוע תור בשגרירות פורטוגל ובעוד כמה חודשים יקראו לי להמשך התהליך כשלב ב' להוצאת תעודת זהות רק אח"כ יונפק הדרכון המיוחל.... השאלה היא : האם ישנו תהליך קצר יותר לעשות זאת במקום לחכות כ"כ הרבה חודשים אשמח לתשובה גם במייל, תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ערן, אתה בנקודה שבה זה כבר לא כלכך קל! אם אתה מוכן להכיס לדרך הזו, קח בחשבון שאתה צריך להיות נמרץ כדי שלהגיש מהר ושזה לא הולך לחהיות טיול בפארק. השלבים לא השתנו והקושי העיקרי הוא אחרי ההגשה. ...
המשך תשובה