קיבלתי בשעה טובה את הבשורה המשמחת שתהליך רישום האזרחות במשרד הפנים הפורטוגלי הסתיים. כעת אני צריך לקבוע תור בשגרירות פורטוגל ובעוד כמה חודשים יקראו לי להמשך התהליך כשלב ב' להוצאת תעודת זהות רק אח"כ יונפק הדרכון המיוחל.... השאלה היא : האם ישנו תהליך קצר יותר לעשות זאת במקום לחכות כ"כ הרבה חודשים אשמח לתשובה גם במייל, תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איזי שלום. מזל טוב על קבלת האזרחות. אזרחות הינה סטאטוס אישי אותו יש להסדיר לכל אחד בנפרד. שעה שילדיך נולדו לפני שקיבלת את האזרחות הפורטוגלית שלך, אזי אין להם זכאות מלידה ויש להגיש בקשה מתאימה לכך, ב...
המשך תשובה