שלום עו"ד ידיד, אני יודע שפורטוגל מוכת קורונה יותר מישראל. האם כדאי להתחיל את תהליך האזרחות עכשיו או להמתין קצת? רב תודות
אני סבור שזה זמן טוב להתחלה. בפורטוגל יש התפשטות קצת יותר רצינית מבישראל, אך עדיין אין מדובר על מספרים, גם מבחינה אחוזית, כמו בספרד, שכנתה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רותם שלום, החוק עוד לא עבר. לאור מספר קשיים בנוסחו הוא הוחזר לעבודה. עד אשר לא יהיה לו נוסח סופי שנכנס לתוקף, כל שיש לי אלו הערכות. ככלל, פוראטוגל מדינה מסודרת ועל כן מועד ההגשה הוא מהותי. הכלל , ...
המשך תשובה