ראשית - כל הכבוד על המענה הסבלני ותבורך על העזרה. מבחינת המסמכים הכלולים בתיק שיוגש - תעודת לידה ותעודת יושר- מה בדיוק צריך להיות מוגש בסופו של דבר? המסמך חתום אפוסטיל ואז מתורגם לאנגלית ע״י נוטריון ישראלי? או שלא הבנתי נכון?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ערן, אתה בנקודה שבה זה כבר לא כלכך קל! אם אתה מוכן להכיס לדרך הזו, קח בחשבון שאתה צריך להיות נמרץ כדי שלהגיש מהר ושזה לא הולך לחהיות טיול בפארק. השלבים לא השתנו והקושי העיקרי הוא אחרי ההגשה. ...
המשך תשובה