שלום, אבי נולד בארץ, אבל הוריו עלו מלוב ויש לכך תיעוד במסמכי משרד הפנים. כמו כן, שם משפחתי מופיע ברשימת שמות המשפחה הזכאים לאזרחות. האם זה נחשב ששורשיי ברורים? ועל כן האם אני זכאי לאזרחות לפי החוקים החדשים? האם כדאית במקרה שלי אפשרות של הגשה ישירה למשרד המשפטים או שפספסתי את הרכבת? תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אמליץ לבדוק תכופות את התיק ולוודא שאין דרישה בתיק, כי אם יש , חשוב מאד לתת לה מענה מהיר כדי שהבקשה לא תידחה. ...
המשך תשובה