שלום רב, לפני כשלושה חודשים הגשתי תלונה כנגד אדם שתקף אותי. התוקף בתגובה הגיש תלונה נגדי ונפתח תיק חקירה גם נגדי. יש להניח שכל הסיפור יסתיים בסגירת שתי התלונות מחוסר עניין אבל זה ייקח זמן. בינתיים, יש לי בקשה ממתינה בשלב 4 ואני חושש שאם הפורטוגזים יגלו בעיה בתעודת היושר ואצטרך להפיק תעודה חדשה, העובדה שמתנהלת כנגדי חקירה תהווה בעיה. האם החשש מוצדק? האם חקירה פעילה ללא כתב אישום ובוודאי שללא הרשעה זו בעיה? תודה רבה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריק, התעוררת מאוחר. היתה הוראת שעה שנתנה הקלות בספרד לצאצאי מגורשי ספרד- היא פגה לפני שנים. החוק המקל בקבלת אזרחות ספרדית לערי מרוקו הספרדית הוא למעשה סוג של אות מתה וגם הוא בעל תוקף עד לסוף אוקטוב...
המשך תשובה