שלום רב, אנחנו הגשנו בקשות לקבלת אזרחות פורטוגלית לפני שלוש וחצי שנים. נכון להיום, לפי מה שמופיע במערכת הפורטוגלית החדשה, אנחנו רק בשלב 2 של התהליך. מדוע התהליך אורך כל כך הרבה זמן ? האם זה אומר שיש בעיה או שמסיבות אחרות התהליך כל כך ארוך ? תודה מראש על תשובתכם
דלית, חשוב לעקוב שאין דרישות להשלמות וכשיש- לבצע השלמות במועדים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נכון להיום, ההיתכנות לתיק קטינים היא גבוהה ואני מעריך שהמצב ישתנה לרעה. עדיף לטפל בזה כעת ולההגיש את הקטין עתה. ...
המשך תשובה