הוועדה המקומית הודיעה לי שיפקיעו חלק ממגרש שבבעלותי לצורך סלילת כביש והקמת שטחים ירוקים, מכוח תב"ע שאושרה. במקביל, על יתרת המגרש שלא הופקעה ועברה שינוי ייעוד, עליי לשלם היטל השבחה. האם הרשות המקומית רשאית להפקיע משטח המגרש מבלי לשלם לי פיצויים? האם עצם ההפקעה של חלק מהנכס יכולה להוות עילה לפטור של היטל השבחה?
.jpg)
ירון שלום רב המקרה שאתה מתאר נוגע בין היתר להתחדשות עירונית הכוללת עקרונות ודינים מיוחדים. צריך עוד נתונים לבחינת המקרה שלך בברכה אמיר לנטון עו"ד מנהל פורום היטל השבחה ...
המשך תשובה