הי, במסגרת פעילות של קניות באינטרנט שאני עושה אני מפנה לקוחות לאתרים מסויימים ומקבלת עמלה על מוצרים שנרכשו על ידי ההפניה שלי מדי כמה זמן (בכל פעם שמצטברים 100$) החברה שולחת לי צ'ק להפקיד בבנק. הצ'ק מתקבל אחת ל-3 חודשים לערך. לא מדובר במשהו מוצהר או רשמי, והעבודה היא מול אתרים בחו"ל. האם זו הכנסה שחייבת בדיווח? מה החוק אומר?
לפי תיאורך פעילותך בעלת אופי מסחרי ולכן קיימת חבות במס וחובת דיווח בהתאם.
מומלץ לקבל ייעוץ בנדון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן מגיע לך כתושב חוזר ותיק פטורים אבל זה לא מובן מאליו צריך לבדוק תיק כמו שלך. צריך לבדוק את כמות הימים ששהיית מחוץ לישראל. לבדוק פאוולים בדרך. כשחוזרים יש לנו מסלול ליווי 1. מתחילים במשרד העלייה...
המשך תשובה