אחי מתגורר בחו"ל ברוסיה שנתיים . וניתק את התושבות בארץ. יש לו תיק במס הכנסה בגלל שקנה שתי נכסים(משרדים). במידה וירצה לחזור הוא יצטרך לשלם מס בארץ על הכנסות בחו"ל ?
בהנחה שהוא יחשב תושב חוץ, אזי אין הוא חייב במס על הכנסותיו ברוסיה.
מומלץ לסווג את תיקו במס הכנסה כתושב חוץ, המשכיר נכסים בארץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שנתיים לא מהווה תקופה המספיקה לנתק תושבות אלא 4 שנות מס ולכן אתה חייב לתכנן את המעבר והשלכותיו. ככל ואתה עובר לתקופה הפוחתת מ-4 שנים אין סיבה לנתק תושבות לא בביטוח לאומי ולא במס הכנסה - חבל שתאבד זכ...
המשך תשובה