שלום וברכה, עומדת לקבל דיבידנדים מחברה גרמניה בה השקעתי. אני עצמי תושבת הארץ. צריך לדווח על הדיבידנד בנפרד? כמה מס צריך לשלם? זה משנה אם אין לי הכנסות כשכירה?
25% הינו שיעור מס על דיבידנד החייב בדיווח.
אם לך בכלל הכנסות, אזי תשלמי פחות מס בגובה נקודות הזיכוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם יחיד שב לישראל לאחר 6 שנים מלאות וחזר בשנה השביעית הוא עשוי להיות מוגדר כתושב חוזר. ראשית יש לשים לב שההגדרה במס הכנסה שונה ממשרד העלייה והקליטה שם נחשבים לתושבים חוזרים החל מ-5 שנים. השלבים ב...
המשך תשובה