שלום, אם מוכר דירה בארץ, האם צריך לדווח ולשלם מס שבח גם בהולנד? הצצתי באמנה וראיתי שהתשלום מתבצע בישראל אם הנכס בישראל. יודע אם נכון? תודה רבה
תושב הולנד אשר מוכר דירה בישראל, עליו לדווח על מכירה זו בהולנד ולשלם מס, בניכוי מס השבח ששולם בישראל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מאור, אכן תושב ישראל חייב ובדיווח על כלל הכנסותיו בכל העולם - בישראל אנו נוהגים בשיטה פרסונלית - כלומר בוחנים את מקום התושבות שלנו. אם אתה פותח חברה בחו"ל אתה חייב לבדוק את הפרטים כדלקמן: 1. ...
המשך תשובה