מה המיסים ואיך מתמודדים עם זה על נכם בארצות הברית? תודה מראש
אין מס בישראל על נכס שנרכש בארה"ב...
אם הנכס מושכר יש לדווח על ההכנסות מדמי השכירות ואם הנכס ימכר יש לדווח ולשלם מס על רווח הון במכירת הנכס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דיווח על מכירת דירה בחו"ל - שלום רב ראובן העברות כספים הללו לא מחויבות במס. לעומת זאת ככל ותפיק הכנסה מדמי שכירות הן תהיינה חייבות בשיעור מס של 15% בישראל בכפוף להוראות האמנה. אם תמכור את הנכס עליך...
המשך תשובה