במידה ויש לי רווחים מחו"ל בשיעור כסף מסוים ולא דיווחתי עליו בארץ מחוסר עניין... הרווחים הצטברו עם השנים ועברו מאז כמעט כעשר שנים... יש סכום מסוים/ תאריך מסוים שממנו כבר לא ניתן לבצע גילוי מרצון על רווחים מחו"ל?...
יש לדווח על כל סכום !
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אציין את השלבים להעברת הכספים בצורה חוקית ובטוחה בשל הכנסות ממכירת דירת ירושה. 1. ירושה אינה מהווה עסקה בישראל. נכנסים לנעליים של המוריש ושווי הרכישה זהו השווי שממנו יוצאים בחישוב רווח ההון. 2. יש ל...
המשך תשובה