שלום אנו מביאים אמנים מחו"ל לארץ בקיץ. עד היום הגשנו בקשה למס הכנסה לכל אמן וקיבלנו את שיעור המס שיש לנכות לאמן. נודע לי שיש סכום שהוא פטור מניכוי מס במקור כ-4000 שח האם זה נכון? תודה יפה
אכן נכון, אם מדובר בסכום חד פעמי.
בכל מקרה מומלץ להתייעץ עם רו"ח של עסקך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דיווח על חשבונות בנקים, העברות כספים והשלכות מס בקשר למתנות זו שאלה מורכבת ומעניינת אנסה לענות בכמה רבדים: 1. אין מס מתנות בישראל כאשר מקבל המתנה הוא תושב ישראל. 2. קיבלתם מתנה תתעדו את המתנה בהסכם....
המשך תשובה