שלום אנו מביאים אמנים מחו"ל לארץ בקיץ. עד היום הגשנו בקשה למס הכנסה לכל אמן וקיבלנו את שיעור המס שיש לנכות לאמן. נודע לי שיש סכום שהוא פטור מניכוי מס במקור כ-4000 שח האם זה נכון? תודה יפה
אכן נכון, אם מדובר בסכום חד פעמי.
בכל מקרה מומלץ להתייעץ עם רו"ח של עסקך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל ואתה פועל לניתוק תושבות אז אתה בהחלט יכול לטעון שאינך חייב בדיווח. ככל ולא פעלת לניתוק תושבות חזקה שאתה תושב ישראל עד שיעבור הזמן. כאמור הגדרת תושב חוץ - בפשטות מי שאינו תושב ישראל ומי שהשלים 4 ...
המשך תשובה