שלום, אני מתכנן רילוקיישן לכמה שנים (שאחריו אחזור לישראל). יש בידיי מניות RSUs נזילות. מבחינת רשויות המס בישראל אירוע המס הוא בעת פדיון המניות, מה ההשלכות מבחינת המיסוי בארץ אם אבחר לממש את המניות בעת שאהיה ברילוקיישן בחו״ל? האם בכלל ניתן להימנע מכפל מס במקרה כזה? הרי המניות ניתנו בישראל.
קיים פתרון לסוגיה זו ואין כפל מס (תלוי במדינת התושבות)
מומלץ לקבל ייעוץ בנדון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לנתק את התושבות כדי להימנע ממס כפול. אך צריך להבין את המחירים סביב ניתוק התושבות 1. ימיי שהייה נמוכים בישראל במשך 4 שנים. 2. וויתור על זכויות רפואיות וקצבאות עקב ניתוק תושבות בביטוח לאומי. כיום ...
המשך תשובה