שלום, קרוב משפחה מדרגה ראשונה המתגורר בארצות הברית רוצה לשלוח כספים לישראל כמתנה. האם יש הגבלת גובה הסכום? האם יש מיסוי? תודה
1. לכאורה אין הגבלה בסכום (למעט מס מתנות בארה"ב- ראו להלן), אולם הבנקים ישאלו שאלות לגבי מקור הכסף ...
2. אין מס בארץ. יש מס מתנות בארה"ב.
ניתן לשלוח פנייה פרטית כולל פרטי מייל שלך להבהרות נוספות בנדון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל וניתקת תושבות והגשת ניתוק תושבות בביטוח לאומי בשלב הראשון ואת מתכננת לנתק במס הכנסה בשלב השני אז אין צורך לדווח משום שתושב חוץ אינו חייב במס ובדיווח על הכנסותיו בניגוד לתושב ישראל. יודגש שיש לבחון...
המשך תשובה