שלום, אני עצמאי (מתכנת) ועברתי לגור באירופה החל מספטמבר 2018 אך תיק מס אוכל לפתוח פה רק בעוד כחודשיים ולכן כרגע מוציא חשבוניות על תיק המס הישראלי. מהרגע שפתחתי תיק מס במדינה החדשה ואני מסוגל לעבוד ללא התיק הישראלי, תוך כמה זמן עלי להגיש את המסמכים של ניתוק התושבות, לסגור את חשבון הבנק בישראל וכו.. ?
מומלץ מיידית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שנתיים לא מהווה תקופה המספיקה לנתק תושבות אלא 4 שנות מס ולכן אתה חייב לתכנן את המעבר והשלכותיו. ככל ואתה עובר לתקופה הפוחתת מ-4 שנים אין סיבה לנתק תושבות לא בביטוח לאומי ולא במס הכנסה - חבל שתאבד זכ...
המשך תשובה