עבדתי חודשיים כשכיר בארצות הברית ושילמתי שם מס בגין עבודה זו. התבקשתי ע״י מס הכנסה למלא דוח שנתי והצהרת הון. בנספח ד׳ לדוח השנתי, באיזה סעיף למלא את הכנסותי ממשכורת בחו״ל (האם ב 450 או 458?) לפי איזה שער דולר להמיר את ההכנסה הדולרית? האם יש מקום בו אני יכול לקזז הוצאות כמו אשל וכרטיסי טיסה? תודה
שדה 458 לפי שער דולר ביום קבלת הכסף (אפשר לשם נוחות לפי שער תום שנה אם מדובר על שנה שלמה...)
לגבי קיזוז הוצאות, זה תלוי בעובדות...
מומלץ להיעזר ברו"ח בהגשת הד"וח והצהרת ההון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין צורך לבצע גילוי מרצון שלא ימכרו לך מה שאתה לא צריך. ראשית יש לבחון שאתה באמת עונה להגדרת תושב חוזר לאחר מכן צריך לתכנן את הדיווח לא רק מול רשות המיסים אלא גם מול הבנקים מכתב מלווה עם אסמכתאות ש...
המשך תשובה