שלום, אני אזרח ישראלי. קיבלתי אזרחות אמריקאית כאשר עבדתי 10 שנים בארה"ב. חזרתי לארץ לפני 17 שנה. בארה"ב ישלי תוכנית 401(k) של 20 אלף דולר. בלי הפקדות או משיכות מאז חזרתי. בארה"ב ישלי חשבון בנק של 2000 דולר בלי הפקדות או משיכות או רווחים מאז שחזרתי. האם אני צריך לדווח את החשבונות האלה ל רשות המיסים (גילוי מרצון). תודה מראש.
בשל גובה הסכומים וכן אי קבלת הכנסות/רווחים מחשבונות אלה לא קיימת חובת דיווח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם יחיד שב לישראל לאחר 6 שנים מלאות וחזר בשנה השביעית הוא עשוי להיות מוגדר כתושב חוזר. ראשית יש לשים לב שההגדרה במס הכנסה שונה ממשרד העלייה והקליטה שם נחשבים לתושבים חוזרים החל מ-5 שנים. השלבים ב...
המשך תשובה