בני מתגורר ועובד בארה"ב כבר למעלה מ 12 שנים. הוא, כמובן, משלם שם מיסים כחוק. בביקורו כאן לפני שבועיים התברר לו שנצברו לזכותו, מעבודתו בארץ, סכום מסוים בחב' כלל. הוא שלח טפסי בקשה לפדיון אך כלל לוחצים שבני יחתום כי הוא מוכן לשלם על כך 35% מס הכנסה. מאחר ובני חי בארה"ב שנים רבות, האם קיימת דרך לקבל פטור מהמס הזה. תודה ארנון
אין אפשרות לקבל פטור, אלא אם קיימות נסיבות רפואיות קשות...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המקרה שלך מורכב. צריך להבין ולחשב את כמות הימים שלך בישראל בהתאם לדו"ח כניסות ויציאות. אינך נחשב כתושב חוזר לפי הוראות הפקודה אולי בביטוח לאומי. חושב שיש פתרונות מתאימים יותר מגילוי מרצון אבל אתה צ...
המשך תשובה