שלום רב, יש לי אזרחות אמריקאית וגרתי באמריקה בשנים האחרונות, שם עבדתי ואני ממשיך לעבוד, פשוט מרחוק. היום חזרתי לגור לארץ לצמיתות ויש לי כמובן גם אזרחות ישראלית. האם אני חייב כעת בתשלום מיסים בגין העבודה גם כאן בארץ? או שזה רק המיסים של ארה"ב? תודה
כעקרון מקום תשלום המס הינו במדינת התושבות, תוך זכאות לקיזוז המס שישולם בארה"ב, כלומר בכל מקרה אין כפל מס.
מוטב לקבל ייעוץ בנדון לבחינת זכאותך להטבות תושב חוזר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בסופו של דבר יש לך חשיפת גבוהה מאוד. עליך לנתק תושבות ככל ואתה מעוניין שלא לשלם מס בגין עבודתך בחו"ל - עצם המשך התשלום לביטוח לאומי מראה לביטוח לאומי וכן למס הכנסה שאתה ממשיך לצרוך שירותים ציבוריים -...
המשך תשובה