שלום רב, רכשתי מניות בחברת LLC ביוני 2016, היום יש לי אפשרות למכור אותם בחזרה ברווח של כ-60,000$ החברה בניו יורק הבנתי שיש בעיה עם מכירת מניות פחות משנה. מה יהיו שיעורי המס שאצטרך לשלם? אני מבין שכל מקרה לגופו אני מדבר באופן כללי. תודה רבה
באופן כללי, בארה"ב מכירת רווח הון טווח קצר (פחות משנה) משלמים מס יותר גבוה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מאור, אכן תושב ישראל חייב ובדיווח על כלל הכנסותיו בכל העולם - בישראל אנו נוהגים בשיטה פרסונלית - כלומר בוחנים את מקום התושבות שלנו. אם אתה פותח חברה בחו"ל אתה חייב לבדוק את הפרטים כדלקמן: 1. ...
המשך תשובה