שלום רב, החברה בה אני עובדת במהלך השנתיים האחרונות, מתכננת לעבור לארצות הברית. מאחר ואני אמא לשני ילדים קטנים, אני לא יכולה לעזוב את הארץ ולהמשיך לעבוד. האם מגיע לי פיצויים מיוחדים, בנוסף לפיצויי פיטורין?
שאלתך אינה בדיני מיסים. עלייך לפנות לייעוץ בדיני עבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל וניתקת תושבות והגשת ניתוק תושבות בביטוח לאומי בשלב הראשון ואת מתכננת לנתק במס הכנסה בשלב השני אז אין צורך לדווח משום שתושב חוץ אינו חייב במס ובדיווח על הכנסותיו בניגוד לתושב ישראל. יודגש שיש לבחון...
המשך תשובה