אני מקבלת כסף מארהב ומצהירה עליו ומשלמת מיסים בארץ, הספק שלי בארה"ב מבקש ממני ITIN NUMBER - על ידי טופס של W-7. יש ברשותי את הטופס ואני מילאתי אותו, מה עלי לעשות אחרי זה? ובנוסף, האם זה חובה או שיש דרך אחרת בה הוא יוכל להצהיר על הכסף שהוא מעביר אלי לארץ כהוצאה?
על הספק לקבל ייעוץ בנדון מרו"ח שלו בארה"ב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ישנן שמועות בלתי פוסקות על הליך גילוי מרצון אשר יתמקד בעולם הקריפטו המשיכו לעקוב. לבנתיים מוזמן להאזין לפודקאסט שלי מס שפתיים על עולם המיסוי https://open.spotify.com/show/5V2GkbFNny7619bK3WBFNn...
המשך תשובה