שלום, אבא שלי מעביר לי כסף מחו"ל כל חודש, הוא אזרח רוסי וגר ברוסיה, ואני גר בארץ, האם אני חייב לשלם על זה מיסים ובכלל לדווח על זה איכשהו לאנשהו? מדובר בסכומים של 10-15 אלף דולר בחודש
זה אינו חייב במס ואין חובת דיווח לרשויות המס...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, אני חייב לציין שלפי נסיבות העניין אני לא בטוח כלל שצריך לבצע הליך של גילוי מרצון. לחוזרים לישראל לאחר תקופה כה ארוכה העולה על 10 שנים יש זכויות של פטור ממס ודיווח. חשוב שכולם יכירו שכל החוזרים ...
המשך תשובה