אני טס להולנד לרילוקיישן לא יודע לכמה זמן. במהלך ייעוץ המס נאמר לי כי אחרי 3 שנים מס הכנסה מכיר בכך שאני תושב חוץ. אך ראיתי שכתבת פה שבתנאים מסוימים מס הכנסה יכיר בכך כבר לאחר שנה במדינת אמנה. איפה ניתן לראות פירוט על התנאים האלו?
ראה למשל בטופס 1348 אישור תושבות במדינת התושבות וכמובן קיום מרכז חיים...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, אני חייב לציין שלפי נסיבות העניין אני לא בטוח כלל שצריך לבצע הליך של גילוי מרצון. לחוזרים לישראל לאחר תקופה כה ארוכה העולה על 10 שנים יש זכויות של פטור ממס ודיווח. חשוב שכולם יכירו שכל החוזרים ...
המשך תשובה