אהלן אני ישראלי עוסק גם בארץ וגם בחו"ל לקידום ושיווק מוצרים שונים פועל הרבה גם בארה"ב ובסין. אני אמור על חלק מהפעילות לשלם מס בחו"ל? אם כן האם אני אמור לשלם מיסים כפולים גם בישראל? איך זה עובד?
לא ברור משאלתך היכן אתה מתגורר...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בסופו של דבר יש לך חשיפת גבוהה מאוד. עליך לנתק תושבות ככל ואתה מעוניין שלא לשלם מס בגין עבודתך בחו"ל - עצם המשך התשלום לביטוח לאומי מראה לביטוח לאומי וכן למס הכנסה שאתה ממשיך לצרוך שירותים ציבוריים -...
המשך תשובה