חברה ישראלית מוכרת סחורה לאמזון, להבנתי אמזון היא לא חברה ישראלית אמזון מוכר את הסחורה באתר שלו לכל מיני לקוחות בארץ ובעולם האם החברה הישראלית צריכה להוציא חשבונית עם תוספת מע"מ בגין המכירה? או האם העסקה היא עסקת ייצוא פטורה ממע"מ? האם ניתן להוציא חשבונית אחת לאמזון, פעם בחודש ? האם יש תקנות או חוקים או הוראות ביצוע בנושא? לא מצאתי תודה
בשל היקף ומגבלת הפורום לא ניתן להשיב על שאלה זו.
מומלץ לקבל ייעוץ פרטני בנדון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במתנה מקרוב אשר מתגורר בחו"ל ומעוניין להעביר כספים לישראל יש ראשית ליידע את הבנק כדי שלא יחסום את העברה. בצורה הכי פשוטה להתקשר לבנק או לפקיד וליידע אותו שאתה צפוי לקבל סכום על סך של___ ש"ח או דולר....
המשך תשובה