חברה ישראלית מוכרת סחורה לאמזון, להבנתי אמזון היא לא חברה ישראלית אמזון מוכר את הסחורה באתר שלו לכל מיני לקוחות בארץ ובעולם האם החברה הישראלית צריכה להוציא חשבונית עם תוספת מע"מ בגין המכירה? או האם העסקה היא עסקת ייצוא פטורה ממע"מ? האם ניתן להוציא חשבונית אחת לאמזון, פעם בחודש ? האם יש תקנות או חוקים או הוראות ביצוע בנושא? לא מצאתי תודה
בשל היקף ומגבלת הפורום לא ניתן להשיב על שאלה זו.
מומלץ לקבל ייעוץ פרטני בנדון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל ואתה פועל לניתוק תושבות אז אתה בהחלט יכול לטעון שאינך חייב בדיווח. ככל ולא פעלת לניתוק תושבות חזקה שאתה תושב ישראל עד שיעבור הזמן. כאמור הגדרת תושב חוץ - בפשטות מי שאינו תושב ישראל ומי שהשלים 4 ...
המשך תשובה