שלום, אני אזרח ישראלי המתגורר מעל 10 שנים בארה"ב (נחשב לתושב חוץ), במהלך הביקורים שלי בארץ הוצאתי עברתי את מבחן המתווכים וברצוני לבקש רישיון תיווך ולתווך בעסקאות פוטנציאליות מדי פעם כשאני מגיע לארץ. ראוי לציין כי אני מגיע המון לארץ (בערך 4 חודשים בשנה) אך מרכז החיים שלי והעסקים בארה"ב. ברצוני לשאול האם אוכל לעבוד עצמאית בתיווך בזמן הביקורים בארץ באופן חוקי וסדיר והאם הדבר לא פוגע במעמד שלי כתושב חוץ. תודה
זה לא יפגע בהכרח במעמדך אם תקפיד לקיים את המבחנים השונים, אם כי לא מומלץ...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל וניתקת תושבות והגשת ניתוק תושבות בביטוח לאומי בשלב הראשון ואת מתכננת לנתק במס הכנסה בשלב השני אז אין צורך לדווח משום שתושב חוץ אינו חייב במס ובדיווח על הכנסותיו בניגוד לתושב ישראל. יודגש שיש לבחון...
המשך תשובה