אני עומדת לעשות רילוקיישן לאוקראינה, ורוצה למשוך את כספי הפיצויים שלי לפני כן, כלומר את אלו שפטורים ממס. אני רוצה לדעת האם אצטרך לשלם עליהם מיסים באוקראינה או כשאחזור לארץ בעוד כ-5 שנים?
הפיצויים פטורים בישראל גם לאחר חזרתך לישראל.
הם גם פטורים באוקראינה בשל משיכתם לפני הפיכתך לתושבת אוקראינה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם חזרת לאחר 15 שנים אינך חייב בדיווח בגין הכנסה זו ככל והנך עונה להגדרת תושב חוזר ותיק. כמובן יש לבחון את העובדות מוזמן להתייעץ. ...
המשך תשובה