האם עלי לשלם מס (או ניקוי במקור) על דיבדינדים ממניות ישראליות בקופת גמל בניהול אישי? כל הכספים הופקדו לפני 31.12.2005 בקופת גמל במעמד עצמאי והועברו לאחרונה לקופת גמל בניהול אישי. אני מעל גיל 60.
כל עוד זה מנוהל בתוך קופת גמל ואין משיכות, אין מס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במתנה מקרוב אשר מתגורר בחו"ל ומעוניין להעביר כספים לישראל יש ראשית ליידע את הבנק כדי שלא יחסום את העברה. בצורה הכי פשוטה להתקשר לבנק או לפקיד וליידע אותו שאתה צפוי לקבל סכום על סך של___ ש"ח או דולר....
המשך תשובה