בכוונתי להקים חברה בחול שעובדת בחו"ל ורשומה כחברת בת של החברה המשפחתית שלי בישראל. לחברה יהיו רווחים בחו"ל -אחרי תשלום המס בחו"ל אני לא מביא את הכסף לארץ וממשיך להשקיע אותו בחו"ל. האם אני צריך לדווח כל שנה על הרווחים שם וכן האם אני צריך לשלם מס בישראל.
מבנה המס שלך לא מומלץ.
מוטב לקבל ייעוץ ממומחה מס בנדון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל ואת מקבלת פנסיה ממעסיק ישראלי מנוכה דמי הביטוח הלאומי במקור. אין צורך לשלם מס/דמי ביטוח לאומי נוסף. מכיוון שהגעת לגיל מתקדם של פרישה לא ישללו ממך את זכויותיך מוזמנת לפנות לכל שאלה...
המשך תשובה